奕凌净锐

全职粉,美漫粉,LPLRNG粉丝,忠艾一生
全职主叶橙,偶尔也磕叶柔师徒组和叶楚烟友组,漫威主铁椒,本命铁人,Dc本命小闪
熬夜修仙党,初三党
the flash 狂热追剧者,喜欢各种稀奇古怪的东西,细水长流ing

记个梗

占tag抱歉 

可能会写双视角,主要内容围绕下面的歌词写,很久以前就喜欢的一首歌,感觉和叶橙会很搭

BGM:https://music.163.com/song?id=467011929&userid=496806932

Runnin' home to you

Can'tsay how the days will unfold

Can't change what the future may hold

But I want you in it

Every hour, every minute

不能断言日子将如何展开

不能改变那未知的未来

但我希望你置身其中

每一小时,每一分钟


This world can race by far too fast

Hard to see while it's all flying past

But it's clear now when you're standinghere now

I am meant to be wherever you are nextto me

太轻易就能疾速奔过这个世界

一切飞驰穿梭时难以看得真切

然而当你此时站在这里,我就清楚明白了

我注定要在你身旁,不管是在何处


All I wanna do

Is come runnin' home to you, comerunnin' home to you

And all my life I promise to

Keep runnin' home to you, keep runnin'home to you

我一心只想要

奔跑归家到你身边,奔跑归家到你身边

这一生我承诺将会

不断奔跑归家到你身边,不断奔跑归家到你身边


And I could see it

Right from the start, right from thestart

That you would be, be my light in thedark, light in the dark, oh

You gave me no other choice but to loveyou

而我早已明白

从一开始,从一开始

明白你将会是,是我黑暗中的光芒,黑暗中的光芒

你让我别无选择只有爱你


All I wanna do

Is come runnin' home to you, come runnin'home to you

And all my life I promise to

Keep runnin' home to you, keep runnin'home

Home to you

我一心只想要

奔跑归家到你身边,奔跑归家到你身边

这一生我承诺将会

不断奔跑归家到你身边,不断奔跑归家

归家到你身边


Can't say how the days will unfold

Can't change what the future may hold

But I want you in it

Every hour, every minute

不能断言日子将如何展开

不能改变那未知的未来

但我希望你置身其中

每一小时,每一分钟


评论(1)

© 奕凌净锐 | Powered by LOFTER